Zakończyła się praca Zespołu Opiniującej wnioski złożone przez mieszkańców do realizacji w przyszłorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego. Autorzy projektów ocenionych negatywnie mają 14 dni na odwołanie.
Łącznie do urzędu wpłynęło 140 wniosków zgłoszonych przez gorzowian. Dotyczyły one czterech kategorii: zadań rejonowych, oświatowych, ogólnomiejskich miękkich i ogólnomiejskich twardych.
Specjaliści negatywnie zaopiniowali 57 projektów. Większość z nich albo przekraczała zaplanowany budżet albo też była niezgodna np. z miejscowymi planami zagospodarowania.
– Wnioskodawca, który nie zgadza się z opinią dotyczącą jego zadania, ma prawo złożyć odwołanie do Prezydenta Miasta. Co ważne, mieszkaniec musi zrobić to w ciągu 14 dni od opublikowania niniejszego ogłoszenia. Treść odwołania i sposób jego rozpatrzenia zostanie opublikowana w BIP najpóźniej na 7 dni przed spotkaniem dyskusyjnym dotyczącym kategorii, do której zadanie zostało zgłoszone – informuje Karolina Jodłowska z Biura Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji.
Lista pozytywnie i negatywnie zaopiniowanych zadań została ogłoszona wczoraj, tj. 02.08. Od tego właśnie dnia biegnie dwutygodniowy termin na zgłoszenie odwołania. Wyniki można sprawdzić na stronie www.um.gorzow.pl w Biuletynie Informacji Publicznej. Link znajdziecie również TUTAJ.
🔥 Chcesz, abyśmy dodali twój news?
e-mail: wiadomosci@smartpress.pl
✅ Chcesz, aby pojawiła się tutaj twoja reklama?
e-mail: reklama@smartpress.pl
Dyskusja (musisz być zalogowana/y na Facebooku)