Jak czytamy na oficjalnej stronie internetowej miasta „od dnia 24 stycznia 2022 r. Urząd Miasta Zielona Góra wprowadza ograniczenia w obsłudze Mieszkańców.”
Urząd zachęca, aby większość spraw załatwiać w formie elektronicznej, za pośrednictwem skrzynki ePUAP. W holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22 jest wystawiona skrzynka na korespondencję. Pisma można również doręczać do urzędu za pośrednictwem Poczty Polskiej. Bezpośrednia obsługa mieszkańców w budynkach urzędu będzie odbywać się w sposób ograniczony, w wydzielonych, bezpiecznych strefach, z zachowaniem środków ochrony osobistej, po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Szczegółowe informacje dotyczące ograniczenia realizacji usług publicznych dostępne są również TUTAJ.
🔥 Chcesz, abyśmy dodali twój news?
e-mail: wiadomosci@smartpress.pl
✅ Chcesz, aby pojawiła się tutaj twoja reklama?
e-mail: reklama@smartpress.pl
Dyskusja (musisz być zalogowana/y na Facebooku)