Mieszkanka powiatu krośnieńskiego straciła blisko 10 tysięcy złotych. Oszuści działają coraz bezczelniej, a pomaga im w tym wirtualny świat. Bardzo często jednak bazują na naszej naiwności.
Mieszkanka powiatu na jednym z portali aukcyjnych wystawiła do sprzedaży urządzenie do pielęgnacji ciała. Na jej ofertę odpowiedziała osoba zainteresowana kupnem, która poprzez komunikator poprosiła o przesłanie adresu email, w celu potwierdzenia zakupionej rzeczy. Kobieta nic nie podejrzewając wysłała go, po czym otrzymała na skrzynkę wiadomość z portalu aukcyjnego, że jej przedmiot został sprzedany i musi kliknąć link, żeby potwierdzić transakcję.
Po wejściu w niego została przekierowana na stronę swojego banku. Następnie otrzymała sms, którym zatwierdziła transakcję, a po nim kolejne trzy, które również zatwierdziła myśląc, że wcześniejsze były błędne.
W pewnym momencie otrzymała z banku wiadomość, że jej aplikacja płatności mobilnej została odinstalowana. Gdy pojechała do banku dowiedziała się, że została oszukana i ktoś wypłacił z jej konta blisko 10 tysięcy złotych.
💸 Wspieraj nasze media na Patronite
https://patronite.pl/wlubuskie
Dyskusja (musisz być zalogowana/y na Facebooku)