piątek, 2 grudnia, 2022
Strona głównaWiadomościGorzów Wlkp.Ważne informacje dla załatwiających urzędowe sprawy online

Ważne informacje dla załatwiających urzędowe sprawy online

W gorzowskim urzędzie miasta wystąpiła awaria systemów teleinformatycznych. W związku z tym wszyscy petenci, którzy załatwiali swoje sprawy online proszeni są o kontakt z urzędem.

Chodzi o wnioski złożone za pośrednictwem platformy internetowej ePUAP po 18 lipca tego roku. Niestety, ze względu na niezależną od nikogo awarię systemów informatycznych urzędnicy muszą zweryfikować czy wszystkie zgłoszone dokumenty zostały zapisane. Dlatego też gorzowianie, którzy w tym terminie załatwiali sprawy internetowo powinni się skontaktować z właściwym wydziałem, do którego kierowali wniosek. Można to zrobić zarówno osobiście jak i telefonicznie.

Przypomnijmy: za pośrednictwem platformy ePUAP można m.in. złożyć wniosek o dowód osobisty dla dziecka (poniżej 12 roku), zgłosić utratę lub zniszczenie dowodu albo prawa jazdy, zawiadomić o sprzedaży samochodu, a w Urzędzie Stanu Cywilnego uzyskać odpisy aktów (małżeństwa, urodzenia, zgonu) oraz zgłosić urodzenie dziecka.

Numery telefonów do poszczególnych wydziałów znajdziecie na stronie Urzędu Miasta. Link dostępny jest TUTAJ.


🔥 Chcesz, abyśmy dodali twój news?
e-mail: wiadomosci@smartpress.pl

✅ Chcesz, aby pojawiła się tutaj twoja reklama?
e-mail: reklama@smartpress.pl

Dyskusja (musisz być zalogowana/y na Facebooku)

- Reklama -
POWIĄZANE ARTYKUŁY
- Reklama -

POGODA GORZÓW WLKP.

Gorzów Wielkopolski
zachmurzenie duże
3 ° C
3 °
1.6 °
72 %
1.3kmh
100 %
pt.
3 °
sob.
1 °
niedz.
3 °
pon.
4 °
wt.
4 °

NAJPOPULARNIEJSZE